Przejdź do głównej zawartości

Regulamin innowacji

Uczestnikiem innowacji jest uczeń,

który zgłosił swoją chęć udziału w projekcie oraz dostarczył nauczycielowi prowadzącemu deklarację uczestnictwa podpisaną przez rodzica.

Innowacja przeznaczona jest dla uczniów klas 6 Szkoły Podstawowej nr 8 w Kaliszu.
Innowacja realizowana jest w terminie: 10.02.2020r - 05.04.2020r.
Możesz przerabiać w każdym tygodniu jedną lekcję bądź pracować we własnym tempie.
Podsumowanie innowacji nastąpi po jej zakończeniu tzn., w terminie 6 - 8 kwietnia 2020r.

Zasady uczestnictwa:
- będąc uczestnikiem innowacji otrzymasz od prowadzącego login oraz hasło dostępu do klasy.
- systematycznie uczysz się materiału zawartego w poszczególnych lekcjach ,
- logujesz się na platformie learning.apps, otwierasz zakładkę "Moja klasa", rozwiązujesz ćwiczenia do poszczególnych lekcji - umieszczonych na blogu języka niemieckiego i zdobywasz w ten sposób tytuły
       Deutsch Bachelor   (musisz poprawnie rozwiązać ćwiczenia 1 - 14)
       Deutsch Master      (musisz poprawnie rozwiązać ćwiczenia 1 - 20)
       Deutsch Spezialist  (musisz poprawnie rozwiązać ćwiczenia 1 - 20 
                                                                      oraz zadania EXTRA)
Mając tytuł Deutsch Bachelor, otrzymasz na początku Twojej edukacji w klasie 7 ocenę bardzo dobrą (5) za udział w projekcie (waga 4).
Z tytułem Deutsch Master, otrzymasz w klasie 7 ocenę celującą (6) za udział w projekcie (waga 4).
Za Twoje dodatkowe zaangażowanie - tytuł Deutsch Spezialist, otrzymasz w klasie 7 dodatkowo ocenę celującą (6) za aktywność (waga 3).

Prowadzący innowację raz w tygodniu,  sprawdza aktywność uczestników przypisanych do innowacji na platformie learning.ups. Za każde poprawnie rozwiązane ćwiczenie otrzymujesz 1 punkt. (Jeżeli np. dane ćwiczenie rozwiążesz jeden raz, masz 1 punkt na swoim koncie. Jeśli rozwiążesz to samo zadanie 10 razy, gromadzisz na swoim koncie 10 punktów). Dla najbardziej aktywnych uczestników innowacji przewidziane są dodatkowe nagrody:)


Życzę owocnej nauki i świetnej zabawy:)

nauczyciel j. niemieckiego
Andrzej Goździewicz

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zakończenie innowacji "Deutsch macht Spaß" - edycja 2020/2021

  Innowacja pedagogiczna – edycja 2020/2021 Deutsch macht Spaß Podsumowanie aktywności/ Koniec innowacji Do udziału w innowacji zgłosiło się  24  uczniów z klas szóstych.    Od początku trwania innowacji, czyli od 15.02.2021 r.  do 16.04.2021 r., na platformie Learningapps zalogowali  się  wszyscy  uczestnicy.   Z sukcesem ukończyło innowację 19 uczniów, którzy zdobyli tytuły  Deutsch Bachelor,  Deutsch Master  oraz  Deutsch Spezialist . Złota Trójka Innowacji: Paulina Owczarek Julia Janowska Dawid Sztrajt Ranking 20.04.2021 r. Wszystkim serdecznie gratuluję i życzę sukcesów w nauce  j. niemieckiego w klasie siódmej.  Andrzej Goździewicz

Innowacja "Deutsch macht Spaß" - Podsumowanie

Innowacja pedagogiczna Deutsch macht Spaß podsumowanie aktywności uczestników Do udziału w innowacji zgłosiło się  65 uczniów z klas szóstych.  Od początku trwania innowacji, czyli od 10.02.2020 do 17.03.2020 , godz. 22:00 na platformie Learningapps zalogowało  się 53 uczniów. (4 uczniów dołączyło od ostatniego podsumowania) 18 uczniów uzyskało tytuł Bachelor . 7 uczniów uzyskało tytuł Master . Ranking najbardziej aktywnych uczestników Cieszę się, że niektórzy z Was odrabiają straty i walczą o tytuły i  punkty. Zachęcam do dalszej z abawy :) Zadania można rozwiązywać do 5 kwietnia. (dostępne są wszystkie zadania od Stunde 1 do Stunde 8) Podsumowanie innowacji nastąpi 6 kwietnia 2020. Andrzej Goździewicz

Podsumowanie wybranych aktywności w drugim półroczu

Już w piątek zakończenie roku szkolnego. Czas na podsumowanie wybranych aktywności. Ułóżmy je chronologicznie: - Konkurs „Mistrz podobieństw angielsko – niemieckich” – III edycja – 10 lutego 2021 r. Konkurs szkolny był w tym roku jednocześnie formą eliminacji do rozgrywek międzyszkolnych. Do etapu międzyszkolnego, który odbył się 17 lutego , zakwalifikowali się: Aleksandra Tkacz - 7a, Zuzanna Lonty - 7d oraz Janusz Wencfel – 7b. Obydwa etapy odbyły się w formie online. Udział w konkursie wzięło łącznie 73 uczniów z  5  kaliskich szkół: Szkoły Podstawowej Nr 3, Szkoły Podstawowej Nr 7, Szkoły Podstawowej Nr 8, Szkoły Podstawowej Nr 9 oraz Szkoły Podstawowej Nr 17. Zadaniem uczestników było dopasowanie wyrazów podobnych o tym samym znaczeniu w j. angielskim i niemieckim w jak najkrótszym czasie. W rozgrywkach finałowych uczestnicy dodatkowo rozwiązywali na czas jedno zadanie otwarte. Laureatami rozgrywek międzyszkolnych konkursu zostali: Alicja Kaczała – S zko...